Klantgericht handelen
Bij de klantgerichte organisatie staat de klant centraal. Iedereen werkt aan een optimale ervaring van de klant waardoor hij ambassadeur van de onderneming wordt en blijft: de Positief Werkend Relatie. Hoe overstijg je de verwachting van de klant? Hoe houd je de leiding in een gesprek en beïnvloed je gelijktijdig de klant positief? Hoe zeg je "Nee" en behoud je toch de relatie?
De training "Klantgericht Handelen" gaat in op deze en andere vragen, met als doel de binnendienst een actieve bijdrage aan het bedrijfsimago te laten leveren.
Meer informatie? Klik hier of bel 035-7200807.
De training bestaat uit:
+ Kick off
+ Vier trainingsdagen
+ Verankeringsessie.
Onderwerpen:
+ Gespreksvaardigheden
+ Houding aan de telefoon
+ Interne samenwerking met collega's
+ Omgaan met 'moeilijke' klanten of collega's
+ Communiceren met leidinggevenden.
Klanten zeggen na de training: "Ik wou dat jij bij mij werkte".
- Dag 1: maandag 22 mei 2017 van 09.00 - 17.00 uur
- Dag 2: woensdag 21 juni 2017 van 09.00 - 17.00 uur
- Dag 3: woensdag 30 augustus 2017 van 09.00 - 17.00 uur
- Dag 4: donderdag 28 september 2017 van 09.00 - 17.00 uur
- dinsdag 19 december 2017 van 09.00 - 11.00 uur
In overleg.